Reisedagbok: Jakarta, dag 17 & 18.

Dag 17

Vi sto opp i nitiden for å ta taxi til flyplassen hvor flyet dro i tolvtiden. Vi rakk det med god margin og koste oss inne på loungen med gratis mat og drikke før vi dro videre til Jakarta:) Vi var vel fremme i leiligheten igjen i to-tretiden, hvor det var avslapping som sto for tur;) Hehe! Utpå kvelden så tok vi turen til MOI (Mall of Indonesia) som leiligheten ligger omtrent 10 meter unna.. hehe.. Der ble det litt kikking og starbucks'ing før vi handlet litt småting på carrefour. Blant annet shampoo og balsam.. Gode gud. Håret mitt kjentes jo ut som en bunt med høy! Med hotellshampoo og "balsam" så virket det ikke mye sunt iallefall:D Men det har det blitt orden på nå;) Ellers så fikk jeg et etterlengtet måltid på KFC.. Må takke himmelen for at vi ikke har KFC i Norge.. For det er virkelig verdens beste fastfood.. nomnom! Hadde blitt smelltjukk om jeg hadde hatt fri tilgang på billig, fettete kylling. Hoho. Neida, er faktisk ikke så fan av fastfood, men KFC avogtil er innmari godt:)

Hiver med et sykehusbilde til jeg...hehe.. ettersom Stiangutten var sjukling hele den 17 dagen også:)

Dag 18

Når vi sto opp i dag så måtte vi innom en tur på sykehuset for å sjekke merket jeg hadde fått av korallen.. det klødde no innmari kvelden i forveien og jeg var gått tom for kremen jeg fikk av legen på Gili Trawangan. Det ble en del timers venting på sykehuset før vi fikk komme inn (unnskyld Steinar, Afia og Stian!!!). Men det viste seg at hudspesialisten sto fast i bilkork.. så ting tok TID. Blæh. Aaaanyhow, når jeg kom inn så ble jeg veldig positivt overraska. Dama var dødskul! Haha. Hun skjønte med engang hva som var galt og hva jeg behøvde.. Rista bare på hodet av det jeg hadde fått av legen på Gili og ba meg kaste det:P hehehe.. Jaja.. sånn kan det gå! Ingen flere lokale leger på meg eller Stian!!! Merket skal visst være borte innen en uke, så satser på det! Akkurat nå ser det jo ut som jeg har en alvorlig og krekslig sykdom på leggen.. haha:P Har lyst til å gå med lapp hvor det står; HAR BRENT MEG PÅ EN KORALL. Sånn at ikke folk skal tro jeg er dødsdømt!! :P
Et stk dødsdømt legg. Tihi. Update; den er nå nesten heeelt fin igjen;)

Ellers så har vi slappet godt av i dag og svigerfar kjøpte dykkerutstyr til Stian og meg som vi får med hjem til Norge!!! Det var innmari gøy å få sitt eget, og jeg sier igjen; ord kan ikke beskrive hvor takknemlig jeg er!!! <3 Snille, snille svigerfar:) Deretter tok vi turen til MOI igjen hvor vi kjøpte med litt middag hjem.. Itillegg til ost og kjeks som vi skal kose oss med til kvelden. Tro det eller ei, men jeg fant både babybel, brie og hvitløksost her nede! Oh JOY! :D Nå blir det party i munnen min!

• Kommentarer: 3
  • Postet: 25.06.2012
  • Klokken: 19:14
  • Kategori: » Eventyr

Skrevet av Mamma  kl.20:48  @ 25.06.2012
Fy søren dere er heldige!! Gleder meg til dere skal komme å dykke etter krabber for oss - TUUUUSEN takk til Steinar fra oss også;-)

Godt at Stian kom seg raskt på beina igjen! Leggen din så ikke god ut..klø, klø, klø:-D

Hehe, måtte le av hotell "balsamen", same shit here:-D Jeg kan ikke bruke hotell balsamer jeg for håret blir høysåte.

Gleder meg til du kommer i morgen!

Knuseklem fra mamsen!
Skrevet av Ekte Interiør  kl.12:26  @ 01.07.2012
Hei! Jeg kom tilfeldigvis over bloggen din og lurer på om dette kan være noe for deg? Jeg har en konkurranse hos meg hvor du kan vinne et reiseset fra Tempur til en verdi av 4995 kr! http://www.ekteinterior.com/2012/06/vinn-luksus-travel-set-fra-tempur.html
Skrevet av Lurre  kl.09:29  @ 04.07.2012
Mamma: Hehe!!! :D

Profilbilde
   Legg meg til som venn
   Kontakt

Hei! Jeg heter Susanne og jeg blogger om hvordan det er å bo i campingvogn sammen med kjæresten min Stian.

Vi er veldig glade i å reise, og lever livet til det fulle:) Du må gjerne følge bloggen min, og det er veldig hyggelig om du legger igjen en kommentar før du går igjen:)